כל הטיפים שיעזרו לכם בעת נטילת משכנתאו


רכישת דירה היא צעד כלכלי גדול; עבור חלק מן הלווים מדובר על שינוי בתנאי התשלום החודשיים כדי להגשים את החלום הגדול ואצל אחרים תנאי התשלום פחות או יותר אינם משתנים – הכול תלוי במחיר הנכס ובהוצאות הנלוות לו ובמשכנתא הספציפית שנלקחה. זוגות צעירים מנסים לבנות לעצמם בית, ולשמור מעט גם לשיפוצים ולאכלוס הדירה ברהיטים. וזה, עוד רגע לפני שמחליטים להרחיב את המשפחה – במרבית המקרים. כל כך הרבה הוצאות כספיות ויפה התכנון שעה אחת קודם. 

יש לסכם את כל ההוצאות בגיליון אחד
יש לרכז את כל אפשרויות ההוצאות לתקופה זו – ולקחת בחשבון את ההוצאות הגדולות. יש המשלבים גם את החלפת הרכב ביחד עם רכישת הדירה ומאחדים את ההלוואות. כך או כך, חשוב לערוך את הביטוח לדירה על פי היקף ההלוואה הממוקד לכך. לכך יש להוסיף הוצאות כמו שיפוצים, ריהוט, הובלה, הוצאות ועד בית ודרישות שונות כמו למשל תוכניות תמ"א, ולכל אלו יש להוסיף גם את הביטוח לרכב.

האם לבחור בכמה מסלולי משכנתא?
המשכנתא בדרך כלל יכולה לכסות גם הלוואות שונות אחרות שישנן ותוך כדי ריכוזן מקבלים תנאים נוחים בהחזרים החודשיים. חלק מהאנשים פונים למספר מקורות משכנתא ומחלקים את ההוצאה הזו למספר משכנתאות. למעשה כך מפזרים את הביצים בכמה סלים ולא מסתכנים בהלוואה אחת "כבדה" אשר ממילא תוחלף בעתיד במסגרת מחזור משכנתא.

לקחת בחשבון את כל המשתנים בהלוואה
על מנת למצוא את ההלוואה הזולה והמשתלמת ביותר, יש צורך לקחת בחשבון את כלל המשתנים שבה (מדד, שערי חליפין, ריבית ועוד) – ולנסות לסכום אותם כדי להבין את עדיפותם, והיכן רצוי להתמקח כדי לשייף את העסקה המתאימה ביותר לכדי המושלמת. 
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus