מיחזור משכנתאות- כדאי ורצוי


היום, למחזר משכנתא כבר אינו נחשב למונח מתחכם או נדיר – רבים עורכים זאת כיון שיש בכך היגיון כלכלי גדול. מי שחשב שמשכנתא היא מוצר כובל והשלשלאות אכן כבדות, אינו חייב להתרגל לכך משך עשורי שנים; אפשר להסתפק גם בכמה השנים הראשונות לתשלום המשכנתא, עד שיגיעו תנאים טובים יותר המצדיעים מיחזור משכנתא; כך לוקחים את סך ההוצאות שבביטול המשכנתא הקיימת ורוכשים אותה באמצעות הלוואה אחרת, שהתנאים בה טובים יותר. 

איך התנאים הופכים טובים במיחזור משכנתא?
כדי למחזר את המשכנתא, אין מנוס אלא לבחור שוב מסלול משכנתא משתלם בהתאם לתנאי השוק, וזה אומר עבודה לא מעטה או לפחות התייעצות עם יועץ למשכנתאות. מציאת משכנתא עם תנאים טובים יותר עדיין אינה טובה מספיק לא נלקחו בחשבון כל ההוצאות ביציאה מתוכנית ההלוואות – כמו למשל כיסוי הריביות וקנס הפדיון המוקדם של ההלוואה.

מהם התנאים האופטימליים לצורכי מיחזור?
כדי שישתלם לעבור ממשכנתא אחת לשניה – שכן לא עורכים מהלך שכזה בכל יום, רצוי שיהיו כמה פרמטרים בסיסיים, כמו למשל יתרת קרן משכנתא על סכום שגבוה מ- 100 אלף שקלים, משכנתא בעלת ריבית גבוהה מ- 5% או תקופת החזרים של עשר שנים לפחות. 

מדדים שונים להערכת כדאיות יציאה ממשכנתא קיימת
המדדים הנוספים אותם יש לקחת בחשבון הם ריבית, שער הדולר, המדד והמשכורת – כמות ההכנסות העתידיות בחשבון הבנק. גם אם ישנן שתי הלוואות גדולות יחסית, ניתן לצמצם את שתי ההלוואות בתוך הלוואה אחת גדולה בתנאים אחידים וכדאיים. רצוי להיות "עם אצבע על ההדק" ולהכיר את שלל ההצעות במשכנתא.  
 
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn
iphoneBtn

מלא פרטיך ונציגי הגופים המסומנים יחזרו אליך בהקדם:

 
קבלו הצעות לייעוץ משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות למחזור משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
 
קבלו הצעות לפריסת משכנתא
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר
articlePic

ייעוץ משכנתאות - הדרך לחיסכון

אנשים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע בתחום המשכנתאות במטרה להצליח לקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. המשך...
articlePic

מתי אפשר למחזר משכנתא

כשלקחתם משכנתא לפני כמה שנים, הייתם יותר צעירים, כנראה שלא היו לכם ילדים, וגם המשכנתא שהציעו לכם בבנק נראתה מההצעות הטובות בשוק. אבל בינתיים, דברים השתנו, המשכורות שלכם, ההוצאות שהלכו וגד המשך...
articlePic

כיצד לתכנן את תשלומי המשכנתא

כיצד אפשר לתכנן את תשלומי המשכנתא כך שהחזרי המשכנתא העתידיים יתאימו לקצב גידול המשפחה? המשך...
articlePic

הריביות שאפשר לקבל על המשכנתא

עולם כלכלי שלם מסתמך על מצב הריביות במשק. בתקופה האחרונה חלה הפחתה בריבית לכדי הרמה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בישראל, אפילו מתחת המשך...
callus